lørdag 19. juni 2010

Sommer?

Jeg vet ikke med dere, men her i Larvik kunne det like så godt vært høsten nå.
Lite som minner meg på at sommerferien min faktisk har begynt...... Regn, mørke "hodepine"-skyer og sur vind.
Samme kan det egentlig være; dagene er fine likevel med en liten valp i hus. Vi blir bedre og bedre kjent for hver time. Vi har allerede vært på valpekurs to kvelder forrige uke. Mye nyttig for oss "førstegangsforeldre". Føler at vi har kommet godt i gang med "sitt" og "ligg". Innkallingen fungerer omtrent 30% av tilfellene :-) Kontakt jobber vi mye med, føler at hun begynner å skjønne poenget nå.
Hun fikk litt SPA-behandling i går kveld..... Masasje, børsting, tannpleie og manikyr. Sovnet da jeg liksom-klipte klørne hennes! Ganske bedagelig frøken vi har fått.

Det er veldig hyggelig at noen har vært innom bloggen vår og tittet litt. Takk for kommentarer fra dere.
Ønsker alle en iskald helg.

2 kommentarer:

  1. Så flinke dere er!!! :))) Kaysa kommer til å bli ei veloppdragen dame etter hvert. Det er jeg helt sikker på.

    Men hvordan går det med Kaysa og Lucky???

    Ha en super helg!!!

    SvarSlett
  2. Hva skal jeg si, Nina.... Bestevenner er å overdrive. Kaysa er jo svært så iverig, men Lucky freser hvis hun kommer FOR nær. Jeg er veldig glad for at han kommer inn, sover og spiser før han skal ut igjen:-)

    SvarSlett