mandag 19. juli 2010

Sjefen i huset....og de gode hjelperne.

"Litt lenger til høyre, bestefar....."

"Dette er de gode hjelperne, bestemor og bestefar. De passer på meg hvis det er noe resten av familien ikke kan ta meg med på. Det er faktisk helt greit, de har en deilig hage hvor det er HELT stille og rolig. Det er som å være på sommerferie, jeg kan bare slappe helt av og sove så mye jeg orker. Thank you!"

"Her ser dere meg sammen med sjefen i huset, katten Lucky. Han later som han ikke er særlig interessert i meg, men jeg kan føle øynene hans på meg hele tiden. Han kan faktisk stirre meg helt i senk, da legger jeg meg ned og later som absolutt INGEN ting."


4 kommentarer:

  1. Du er heldig, Kaysa som har så snille besteforeldre. Veldig godt med ferie inn i mellom. Kan jo bli mye mas hjemme med sitt og ligg hele tiden, haha....

    Ser at Lucky er tøffingen hjemme. Hold avstand!!!

    Vi ser deg vel snart, Kaysa????

    Nuss fra Charlie

    SvarSlett
  2. Kjempesmart Kaysa, det å late som ingenting. Tenker du lurer katten trill rundt ;-)

    Besteforeldre er kjemefint å ha :-)

    SvarSlett
  3. *sukk* Enda en hjerteknuser :o)
    Skal hilse fra Nalle

    SvarSlett
  4. Besteforelder er kjekke å ha Kaisa!! Jeg skal til mine besteforeldre om ikke så lenge. De jeg bor hos skal til et sted som de kaller London og der kan ikke jeg bli med. Så da skal jeg og broren min(Disel, pusekatten ) til besteforeldrene. Skal nok fotfølge han bestefar jeg for han ramler helt for meg bare jeg kikker fint på ham!!
    Stor nuss fra Roxie!!

    SvarSlett