tirsdag 17. august 2010

Padling på Farris.

Tenk, nå har familien dratt meg med på kanotur også!! Ikke før har jeg vendt meg til motorbåten, så drar de fram denne rare, smale farkosten. Verst av alt var at de ville ha MEG til å sitte i den..... I begynnelsen var det litt skummelt (som seg hør og bør) men jeg sovnet etter en liten stund. Det er jo så avslappende med lyden av padletakene. Her har vi kommet fram til en liten "øy" i vakre Farris (drikkevannet til oss her i Larvik og omegn). Aurora ville at jeg skulle posere litt. Er jeg ikke vakker med ett øre opp kanskje?
Mammsen og pappsen måtte også posere. Ikke dårlig bilde av ei på 8 år!
Selvom pappsen HATER ferskvann, tok han seg en rask dukkert sammen med oss andre. Vannet holdt nok rundt 22 C. Jeg har lært meg å like både salt -og ferskvann, men foretrekker nok ferskvann. Da kan jeg jo drikke mens jeg leker :-)


Her er jeg sammen med Mr Ally, kanoen altså.



Farris er og blir vakker. Flott natur og perfekt for en avslappende dag ved vannet. Tror nok jeg håper på en kanotur til før isen kommer, jeg ble ganske flink til å sitte stille og nyte det hele.
Denne uka har mammsen begynt på jobben igjen og Aurora starter på skolen. Nå er ferien over for denne gang. Det har vært 8 fine uker hvor jeg har utviklet meg enormt. Til uka starter jeg på valpekurs, da skal jeg lære enda mer.
Dette var en liten rapport fra meg. Ha en fin uke alle mine lapphundvenner der ute. Snakkes.



2 kommentarer:

  1. Hei Kaysa!!! Farris er vakker, det er mange fine plasser å leke på der. Tenker du er blitt stor siden jeg så deg sist og så vakker du er med et øre opp. Fine jenta!!!!

    SvarSlett
  2. Så flink du er som reiser på kanotur!! Man må sitte stille i en sånn bå, og det virker det som om du forsto!! Koseligt å reise hele familien på kanotur...

    SvarSlett